(מדריך שלב אחר שלב – גם למתחילים)אחת הסיבות העיקריות שאנשים קונים את GoHighLevel היא האוטומציות. במקום לרדוף אחרי לידים – המערכת עושה את זה בשבילך, 24 שעות ביממה.במאמר הזה נראה איך בונים אוטומציה בסיסית אבל חזקה.למי שרוצה את כל השלבים המתקדמים – הכנתי מיני-קורס חינמי שמלווה אותך צעד אחר צעד.
למה אוטומציית לידים כל כך חשובה?
- 70% מהלידים נופלים כי אין מעקב מהיר.
- תגובה תוך 5 דקות מגדילה את סיכויי הסגירה פי 9.
- אוטומציה טובה הופכת ליד קר לליד חם – בלי שתצטרכו לעבוד.
מדריך שלב אחר שלב – בניית אוטומציה ראשונה
שלב 1: כניסה ל-Workflows
- היכנסו ל-GoHighLevel
- בתפריט השמאלי לחצו על "Automations" → "Workflows"
- לחצו על "+ Create Workflow"
שלב 2: בחירת טריגר
- בחרו "Form Submitted" (כשמישהו ממלא טופס)
- או "Contact Created" (כשליד חדש נכנס למערכת)
שלב 3: בניית הזרימה (דוגמה פשוטה ויעילה)
- Wait 5 minutes (המתנה של 5 דקות)
- Send SMS → "שלום [שם], תודה שהשארת פרטים! מתי נוח לך לשיחת ייעוץ?"
- Add Tag → "ליד חדש – פולו אפ"
- Create Task → למשתמש שלכם (או לצוות)
- Wait 2 Days → אם לא ענה
- Send Email → עם תוכן ערך + הצעה לפגישה
שלב 4: הפעלה ובדיקה
- לחצו "Publish"
- בדקו את האוטומציה על ידי מילוי טופס בעצמכם
3 אוטומציות מומלצות להתחלה
- אוטומציית "ברוכים הבאים" – SMS + אימייל מיד אחרי הרשמה
- אוטומציית פולו-אפ – למי שלא ענה אחרי 48 שעות
- אוטומציית הזמנת פגישה – שליחת לינק ללוח שנה אוטומטי
טיפים חשובים להצלחה
- תמיד תוסיפו Wait בין פעולות (אל תשלחו יותר מדי מהר)
- השתמשו ב-Tags כדי לסנן ולמקד לידים
- בדקו את האוטומציה כל שבוע
- התחילו פשוט – אל תנסו לבנות משהו מורכב בהתחלה
רוצה את כל השלבים המתקדמים, 5 אוטומציות מוכנות, וטעויות נפוצות להימנע מהן?[הרשמו למיני-קורס החינמי "GoHighLevel ב-7 ימים" ←]